21 juny — 2022
Concert de l’Orquestra de la Fundació Collserola a l’escola Avenç
#CreantEscolaActivitats ExtraescolarsCultura i valorsPrimàriaSecundària

Aquest cap de setmana, com a tancament del curs, hem recuperat la tradicional trobada de l’Orquestra de la Fundació Collserola a l’Escola Avenç.

L’alumnat participant, la major part alumnes d’instrument de l’Escola de Música de la Fundació Cim d’Estela, però també altres alumnes músics, de les tres escoles de la Fundació Collserola, han compartit un matí d’assajos per, al migdia, oferir un concert a les famílies a l’auditori.

L’Orquestra Scherzo (dels petits), l’Orquestra Vivace (dels no tan petits), l’Orquestra Allegro (dels mitjans) i l’Orquestra Presto (dels més grans) han ofert el repertori preparat i han tancat el concert interpretant una peça tots plegats a l’escenari.

Ha estat un gran matí musical compartit amb famílies, alumnes i mestres de l’Escola de Música!