11 febrer — 2021
XI Edició del Cicle de conferències Reflexions a l’escola
BatxilleratCultura i valors

Aquest mes de febrer comencem una nova edició de les Reflexions a l’escola, el cicle de conferències de la Fundació Collserola per a l’anàlisi i la reflexió de temes relacionats amb l’educació i la societat.

Aquesta vegada, parlem sobre les incerteses amb Salvador Macip, Ingrid Guardiola, Josep M. Esquirol i Mara Dierssen. Intentarem entendre’n els mecanismes, aprendre del que no sabem i guanyar confiança cap al que no podem preveure per aprendre a viure-les de manera que ens ajudin a tirar endavant, individualment i com a comunitat.

L’XI Edició de les #ReflexionsEscola tindrà lloc del 22 de febrer al 16 de març i constarà de quatre conferències en línia, en directe, pel nostre canal de Youtube presentades per l’escriptora i periodista Llucia Ramis.

De totes les ponències també se’n farà una sessió, també en línia i en horari lectiu, per a l’alumnat de Batxillerat de la Fundació Collserola.

Consulteu el programa i apunteu-vos-hi aquí.