Instal·lacions

Les instal·lacions i equipaments de l’escola estan situats en plena natura i al costat mateix del Parc de Collserola. Té 20.000 m2 de bosc, 4.000 m2 d’instal·lacions esportives i 6.000 m2 edificats distribuïts en quatre edificis intercomunicats.

Dos dels edificis estan dedicats a aules i un tercer als serveis: cuina i menjador, gimnàs i vestidors, aules de plàstica i música, aules de tecnologia i d’informàtica i laboratoris. Hi ha, també, un auditori amb capacitat per a 300 persones.

Finalment hi ha un quart edifici dedicat a recepció, infermeria, administració i direcció.

Una part del bosc és d’accés lliure per a l’alumnat a les hores del pati, mentre que l’altra és d’accés reservat. En aquesta part hi ha instal·lada l’aula de natura, l’estació meteorològica i l’hort.

Educació Infantil

Les aules d’Educació Infantil es troben a l’edifici més històric que era un antic convent. Avui, convenientment adaptat i restaurat, té en una ala aules d’Educació Infantil i, en l’altra, de Cicle Inicial de Primària. L’antiga capella és avui una sala de psicomotricitat a la planta baixa i una biblioteca al pis superior.

Primària

Les aules de Primària estan distribuïdes en dos edificis. Cicle Inicial de Primària es troba, juntament amb Educació Infantil, en l’edifici històric de l’escola. I Cicle Mitjà i Cicle Superior es troben en un edifici nou compartir amb l’alumnat de Secundària.

Secundària

L’alumnat de Secundària té les seves aules a l’edifici més nou que comparteix amb Cicle Mitjà i Cicle Superior de Primària.

El Batxillerat

Els dos cursos de Batxillerat es fan a Barcelona, a l’escola Frederic Mistral-Tècnic Eulàlia on, en horari de matí, es troba l’alumnat procedent de les tres escoles.

Àmbits

Descobreix els