Mobilitat

Vaig a escola! CARD: la targeta per anar sol/a a l’escola!

L’escola Avenç ha creat el sistema Vaig a escola! CARD per potenciar l’autonomia de l’alumnat i la mobilitat sostenible a l’hora de venir a l’escola.

Vaig a escola! CARD

Es tracta d’una targeta nominal pensada per als i les alumnes de 3r a 6è de Primària. La targeta porta un xip que, en passar pel lector situat a dins del recinte educatiu, genera automàticament un correu electrònic que s’envia a les famílies informant-les de l’arribada a l’escola dels seus fills i filles.

El Servei d’Autocar recull i deixa els alumnes el més a prop possible de casa. Cada autocar porta una persona responsable. El servei d’autocar de l’escola té tres rutes. Consulteu les rutes d’autocar aquí.

La línia d’autobús L8 té parada a Llaceres / Passeig Antoni Gaudí, just a l’entrada del caminet que porta a l’escola. Consulteu la ruta aquí.

Al davant de l’escola Avenç hi ha una zona d’aparcament que permet estacionar per portar o a recollir els fills i filles a l’escola o quan tenen visita amb tutoria.

Àmbits

Descobreix els