L’escola

Origen de l’escola Avenç

L’origen de l’escola

L’escola Avenç va ser fundada l’any 1978 per una cooperativa de famílies i mestres amb la voluntat de desenvolupar un projecte pedagògic inspirat en l’Escola Nova Catalana.

Història

Més de 40 anys d’història oferint una educació integral i de qualitat, inclusiva i personalitzada. Escola Avenç #CreantEscola a Sant Cugat des de 1978.

Projecte Educatiu

Descobreix els eixos del nostre Projecte Educatiu, revisat i actualitzat per tota la comunitat escolar.

Organització

L’escola es fonamenta en un model de governabilitat i un sistema organitzatiu que és coordinat per la Fundació Collserola.

Projecte de convivència

El Projecte de Convivència recull les accions que l’escola desenvolupa per capacitar tot l’alumnat i la resta de la comunitat escolar per a la convivència i la gestió positiva dels conflictes.

Instal·lacions

Som una escola situada en plena natura i al costat mateix del Parc de Collserola. Coneix els edificis de l’escola, els seus espais i les instal·lacions de què disposen.

Visita virtual

Us convidem a fer una visita virtual perquè pugueu conèixer les diferents aules i espais de l’escola Avenç.

Origen de l’escola Avenç

El projecte Tot Avenç

El Tot Avenç és el mitjà de comunicació de l’escola! En aquest espai digital l’alumnat i professorat de l’escola hi expliquem el dia a dia des de la nostra mirada amb reportatges, notícies, podcasts, cançons, entrevistes, editorials, propostes de lectura, especials i molt més… No us el perdeu!