L’escola

Tot el temps d’escola és temps d’aprenentatge

A l’escola treballem per fer de l’educació dels nens i nenes una experiència única. A través del coneixement i dels valors fem de l’educació un procés viu i inclusiu en col·laboració amb les famílies i l’entorn.

L’origen de l’escola

L’escola Avenç va ser fundada l’any 1978 per una cooperativa de famílies i mestres amb la voluntat de desenvolupar un projecte pedagògic inspirat en l’Escola Nova Catalana.

L’Escola Avenç és una escola privada concertada pel Departament d’Ensenyament de la Generalitat de Catalunya. La seva titularitat correspon a la Fundació Collserola.

Les instal·lacions i equipaments de l’escola estan situats en plena natura i al costat mateix del Parc de Collserola. Té 20.000 m2 de bosc, 4.000 m2 d’instal·lacions esportives i 6.000 m2 edificats distribuïts en quatre edificis intercomunicats.

El centre compta amb tres línies des d’Educació Infantil fins a 4t de Secundària. Els dos cursos de Batxillerat es fan a Barcelona, a l’escola Frederic Mistral-Tècnic Eulàlia on, en horari de matí, es troba l’alumnat procedent de les tres escoles de la Fundació Collserola.

Història

Més de 40 anys d’història oferint una educació integral i de qualitat, inclusiva i personalitzada. Escola Avenç #CreantEscola a Sant Cugat des de 1978.

Projecte Educatiu

Descobreix els eixos del nostre Projecte Educatiu, revisat i actualitzat per tota la comunitat escolar.

Organització

L’escola es fonamenta en un model de governabilitat i un sistema organitzatiu que és coordinat per la Fundació Collserola.

Entorn

Som una escola situada en plena natura i al costat mateix del Parc de Collserola. Això ens permet programar activitats escolars a l’aire lliure, enmig del bosc i en un entorn verd i saludable.

Instal·lacions

Coneix els edificis de l’escola, els seus espais i les instal·lacions de què disposen.

Mobilitat

T’ho posem fàcil per arribar a l’escola. Amb transport escolar de proximitat i amb accessos peatonals.

El projecte Tot Avenç

El Tot Avenç és el mitjà de comunicació de l’escola! En aquest espai digital l’alumnat i professorat de l’escola hi expliquem el dia a dia des de la nostra mirada amb reportatges, notícies, podcasts, cançons, entrevistes, editorials, propostes de lectura, especials i molt més… No us el perdeu!

Àmbits

Descobreix els