22 abril — 2022
Celebrem Sant Jordi a l’escola!
#CreantEscolaCultura i valorsInfantilPrimàriaSecundària

Avui hem celebrat la Diada de Sant Jordi a l’escola amb diferents propostes per a totes les etapes educatives. Tallers, obres de teatre, Jocs Florals, no hi ha faltat de res i aquest cop ho hem pogut fer tots junts!

En aquest enllaç podeu descarregar el programa amb la informació de tot el que hem fet i farem.

A Facebook hem penjat un àlbum amb totes les fotografies i també podeu fer el seguiment de les activitats a través del nostre Twitter i del nostre Instagram.

Per altra banda, aquí us compartim un regal de Sant Jordi ben especial: un llibret amb textos escrits “a la manera de” l’escriptora londinenca Virgina Woolf per alumnat de 4t de Secundària de l’itinerari Social, Humanístic i Artístic a l’assignatura de Cultura Literària, juntament amb dibuixos de l’escriptora fets també per alumnes de 4t, i que hem regalat a les nostres famílies aquest Sant Jordi.

Us desitgem que passeu una bona Diada de Sant Jordi!