28 maig — 2021
Acte de comiat de 2n de Batxillerat
#CreantEscolaBatxillerat

Dimecres 26 de maig al vespre vam celebrar l’Acte de Comiat de l’alumnat de 2n de Batxillerat de la Fundació Collserola. En aquesta ocasió, alumnes, famílies i mestres ens vam trobar de manera semipresencial.

D’una banda, alumnes i professorat de Batxillerat, van poder assistir-hi en directe, organitzats en grups bombolla, des de la pista principal de l’escola Frederic Mistral-Tècnic Eulàlia. De l’altra, les famílies i la resta de professorat de les tres escoles de la Fundació Collserola van poder seguir l’acte en directe a través del nostre canal de Youtube.

Malgrat tot, l’acte fou, com és habitual, molt emotiu ja que acomiadem uns alumnes i unes famílies la major part de les quals han estat a les escoles de la Fundació des de P3 fins a 2n de Batxillerat.

A més del discurs de la Directora General i del President del Patronat també es van poder escoltar les intervencions d’un pare i una mare d’escola, com a representants de les famílies, i de tres alumnes, que van parlar en nom de tots els seus companys i companyes.

Com es va dir en diferents moments de l’acte, els animem a ser somiadors i els destigem, a tots i totes molta sort i èxits. I, com va recordar l’Àlex Losada, director de l’escola Frederic Mistral-Tècnic Eulàlia, en el tancament de la vetllada, tant alumnes com famílies “poden comptar amb l’escola i la Fundació Collserola per sempre”.