10 juliol — 2021
Acte de lliurament del 2n Premi Raimon Badia d’Educació no formal i Cooperativisme
Cultura i valorsInnovació

Dimarts de la setmana vinent, la Fundació Collserola participarà en l’acte de lliurament de la segona edició del Premi Raimon Badia d’Educació no formal i Cooperativisme. El Premi, impulsat per Doble Via Cooperativa, la Universitat Autònoma de Barcelona (UAB), l’Ajuntament de Sant Cugat i la Fundació Collserola, fomenta les apostes innovadores de les estudiants d’Educació Social i Pedagogia per generar noves eines i/o recursos en què la presència educativa i l’acompanyament sòcio-educatiu quedi preservat, tot superant la no presencialitat.

Una taula rodona sobre “Coneixement i innovació en l’empresa social” a càrrec de Josep Vidal, Director General d’Economia Social del Departament d’Empresa i Treball, Xavier Ucar, catedràtic de Pedagogia Social de la UAB i Joan Torrent, doctor en economia de la Universitat Oberta de Catalunya (UOC) inaugurarà l’acte. Una vegada acabada la xerrada, s’anunciaran els tres projectes guanyadors i es clourà amb la presentació de la 3a edició del premi a càrrec de Lutxi Almodóvar, Directora General de la Fundació Collserola, i Jordi Segarra, soci fundador de Doble Via SCCL.

En aquesta segona convocatòria del premi, que també compta amb la participació acadèmica de la UOC i la col·laboració i suport de l’Ateneu Cooperatiu del Vallès Oriental, entre d’altres organitzacions, s’hi han presentat 7 equips amb propostes al voltant de serveis socioeducatius per a persones en situació de vulnerabilitat, l’acció social comunitària amb persones grans i la promoció de l’envelliment actiu i l’oci creatiu des de l’educació del lleure destinat a infants i joves.

L’acte tindrà lloc al Claustre del Monestir de Sant Cugat i comptarà amb la presència de l’Il·lustríssima Sra. Mireia Ingla, alcaldessa de Sant Cugat del Vallès, i de l’Il·lustríssim Sr. Enric Vinaixa, Secretari de Treball de la Generalitat de Catalunya.