05 abril — 2022
Activitats de final de trimestre a Secundària
#CreantEscolaCultura i valorsSecundària

Un cop acabats els exàmens trimestrals l’alumnat de Secundària ha gaudit d’uns dies d’activitats de tancament del trimestre que els han permès relacionar-se d’una forma més distesa i, en molts casos, també més lúdica.

Els nois i noies de 1r de Secundària, han fet un taller de cinema elaborant uns petits vídeos de pel·lícules icòniques i també han fet una caminada fins a l’ermita de Sant Medir on han dinat abans de tornar cap a l’escola.

Al seu torn, l’alumnat de 2n de Secundària ha fet una ruta en bicicleta pel Parc Natural de Collserola i també han visitat una exposició a l’espai Can Quitèria i han fet una ruta fotogràfica per Sant Cugat tot seguint fotografies i plànols antics.

A 3r de Secundària, del 4 al 8 d’abril han parat classes per fer la Setmana Cultural. Al llarg de tota la setmana han fet activitats de caire cultural que han anat des d’un itinerari per graffitis a Barcelona a la visita de l’exposició de Magritte al CaixaFòrum.

En el cas dels nois i noies de 4t de Secundària, han iniciat les Jornades d’Orientació, que acabaran finals d’abril, unes sessions per orientar-los i acompanyar-los en un moment de tria molt important de cara al seu futur.