16 octubre — 2023
Alumnes de Batxillerat de l’escola guardonats en els Premis de Recerca Jove 2022
#CreantEscolaAlumniInnovació

15 alumnes de Batxillerat de la promoció 2020/2022 han estat guardonats en els Premis de Recerca Jove 2022 que atorguen la Generalitat de Catalunya i el Departament de Recerca i Universitats als Treballs de Recerca més interessants que es presenten en les diferents modalitats.

Alhora, l’escola Frederic Mistral-Tècnic Eulàlia rebia un reconeixement a l’esforç del professorat en el foment de la recerca entre els i les alumnes.

Els Treballs de Recerca de Batxillerats premiats dels nostres alumnes han estat: Meduses en bon ambient, de Júlia Limonero, Txell Bernabeu, Quim Roselló i Martí ComellasEstandardització d’un mètode per a la detecció de microplàstics a l’intestí de gambes, Quim Limonero, Pau Coder i Marc TomásUna segona vida per als plàstics, de Fiona Gallach, Blanca Bernat i Maria PujolQuè mengem? Tot un món de probiòtics de Gal·la Ustrell, Nora Martínez i Arnau Crehueras i Interfície Cervell-Ordinador, de Carla de Jesús i Mariona Bombardó que ha rebut el Premi especial TIC-Salut social.

L’acte d’entrega de premis va tenir lloc el passat 29 de setembre a l’Auditori de Barcelona amb la presència, entre d’altres, del president de la Generalitat de Catalunya, molt honorable senyor Pere Aragonès, el conseller d’Universitats i Recerca, honorable senyor Joaquim Nadal, i la consellera d’Educació, honorable senyora Anna Simó. Feu clic aquí si voleu veure l’acte.