11 juny — 2022
Amb ganes de festa!
#CreantEscolaCultura i valorsInfantilPrimàriaSecundària

El dissabte 11 de juny hem celebrat la Festa de l’Escola! Aquest curs, hem vingut amb moltes ganes de festa i esperem que us hagin agradat totes les activitats que us hem preparat.

Per a les famílies d’Educació Infantil, els nens i les nenes d’I3, I4 i I5 tenien preparada la dansa “Alegria”. Que bé que ho han fet!

A Cicle Inicial de Primària, l’alumnat de 1r han fet el concert “Animalades” per a totes les famílies i els nens i les nenes de 2n de Primària han cantat “Cançons bestials”.

Les famílies dels nens i nenes de Cicle Mitjà de Primària, han gaudit de l’espectacle “Flamarada! Dansa i tradició” que han fet els nens i les nenes de 3r i 4t de Primària.

Pel que fa a Cicle Superior, l’alumnat de 5è ha reproduït el concert de Cantània d’enguany titulat “Clara, L’art per dins” i els nens i les nenes de 6è de Primària han realitzat la dansa “La màgia del Circ”.

Tots i totes han pogut gaudir d’espais i racons pensats tant per grans com per petits amb jocs, activitats, circuits i molta diversió! I tampoc han faltat els refrigeris al llarg del matí i la fideuà al migdia.

A més a més, tant les famílies d’Educació Infantil, com de Primària i Secundària, han pogut visitar tot un seguit d’exposicions de treballs de l’alumnat per les aules, els passadissos i els patis. I també han gaudit d’un seguit d’actuacions musicals com l’espectacle de StQFunk, la Coral de mares, pares, mestres i exalumnes, el Grup Combo mares i pares: The Yellow Monkeys Band i hem tancat la festa amb la clàssica actuació de Setrillera Exprés.

Però la festa no s’acaba aquí! El dilluns 20 farem el concert de l’alumnat de 1r de Secundària a l’auditori i el dimarts 21 celebrarem el comiat de 4t de Secundària, ambdues activitats obertes a les famílies. Finalment, el dimecres 22, els nois i noies de 3r i 4t celebraran el final de curs amb música, ball i el bar de la salut. Us en farem arribar un resum!

Aquí us deixem el programa de la festa, un àlbum de fotos a Facebook i el web de la festa al Tot Avenç!