12 febrer — 2021
Celebrem el Carnaval!
#CreantEscolaCultura i valorsInfantilPrimàriaSecundària

Per Carnaval tot s’hi val! Aquest curs hem celebrat el Carnaval, amb la música com a fil conductor, d’una forma una mica diferent, però mantenint-ne l’essència on no ha faltat la truita de botifarra d’ou per dijous gras!

A Educació Infantil els nens i nenes han gaudit d’aquesta setmana seguint les consignes del Rei Carnestoltes i rient amb les seves poca-soltades. Amb barrets divertits, amb pijama, decorant samarretes velles o disfressats de personatges de contes han viscut la setmana molt intensament. A més a més, divendres, amb els seus grups bombolla, han fet una petita rua.

L’alumnat de Primària també ha gaudit amb les poca-soltades del Rei Carnestoltes. A més a més, han menjat el tradicional berenar amb truita i pa amb tomàquet i han fet danses, tallers, representacions i el pregó de Cicle Mitjà.

A Secundària no s’han estat de celebrar-ho i també han berenat truita i pa amb tomàquet per dijous gras i divendres han fet un esmorzar amb coca i xocolata i un concurs de disfresses dins de la mateixa classe.

Quina gran setmana de Carnaval! No us perdeu l’àlbum de fotos.