22 desembre — 2022
Celebrem el Nadal a l’escola
#CreantEscolaCultura i valorsInfantilPrimàriaSecundària

A l’escola aquesta setmana hem celebrat el Nadal! Després de molts preparatius, assajos i decoracions ho hem tingut tot a punt per fer activitats per a tots els cicles al matí i a la tarda.

A Educació infantil han celebrat el Caga Tió i després han vist un pessebre vivent al pati de l’escola.

A Cicle Inicial, els nens i nenes de 1r de Primària han celebrat un Quinto Nadalenc i l’alumnat de 2n ha fet postals de Nadal. A més a més, junts han gaudit del concert que els ha ofert l’alumnat de 1r de Secundària.

A Cicle Mitjà i Cicle Superior han creat postals de Nadal i han celebrat l’Amic Invisible amb els seus grups classe. A més a més, també han fet una Quina en línia.

A més a més, a Secundària, l’alumnat de 4t va participar a principis de desembre en el Gran Recapte d’Aliments. Una iniciativa solidària i molt educativa, que repetim cada any.

Finalment, a la tarda, tot l’alumnat de Primària ha fet un concert al pati que ha lluït molt!