22 desembre — 2021
Celebrem el Nadal a l’escola
#CreantEscolaCultura i valorsInfantilPrimàriaSecundària

A l’escola aquesta setmana hem celebrat el Nadal! Després de molts preparatius, assajos, decoracions ho hem tingut tot a punt per fer activitats per a tots els cicles al matí i a la tarda.

A Educació infantil han celebrat el Tió i després han vist un pessebre vivent al pati de l’escola.

Els nens i les nenes de Cicle Inicial han celebrat un Quinto nadalenc amb tots els ingredients per passar una bona estona i, a la tarda han vist una pel·lícula de Nadal.,

L’alumnat de Cicle Mitjà i Cicle Superior han creat postals de Nadal i han celebrat l’Amic Invisible amb els seus grups classe.

Al seu torn, l’alumnat de Secundària ha vist una pel·lícula nadalenca i han fet també un amic invisible i, els nois i noies de 3r han fet un concert de Nadal.

A la tarda hem pogut gaudir del concert de Nadal de tot Primària que s’ha celebrat al pati amb totes les mesures necessàries.