28 octubre — 2022
Celebrem La Castanyada a l’escola!
#CreantEscolaCultura i valorsInfantilPrimàriaSecundària

Un curs més, hem celebrat La Castanyada, la primera de les Festes i Tradicions que celebrem al llarg del curs a l’escola. La celebració d’aquestes festes ens permet descobrir-les, parlar-ne i treballar-les amb l’alumnat.

Al llarg de la setmana, i especialment el divendres, l’escola s’ha omplert de colors de tardor, de castanyers i castanyeres, de castanyes, de música i danses…

Al llarg del divendres, als diferents nivells hem treballat aquesta festa de tardor. Per treballar-la han cantat cançons, han fet tallers de tardor, maquetes de Castanyada i han preparat decoracions per a l’escola que han penjat a la magnòlia i als passadissos. A la tarda han berenat i han fet danses al pati!

A més a més, aquesta setmana, l’alumnat de 1r de Secundària ha ofert concerts de tardor per als nens i nenes d’Educació Infantil. Grans i petits han cantat cançons de la Castanyada!

Us deixem més fotografies a l’àlbum de fotos.