27 març — 2023
Celebrem la Setmana de la Diversitat
#CreantEscolaÀmbits

Del 27 al 31 de març, a l’escola, celebrem la Setmana de la Diversitat. Aquesta proposta, que s’emmarca dons del nostre Projecte de Convivència, té per objectiu contribuir en la construcció d’una societat més inclusiva, igualitària, solidària i cohesionada.

Organitzada coincidint amb el Dia Mundial de l’Autisme, que se celebra el 2 d’abril, la Setmana de la Diversitat proposa un programa d’activitats, des d’I3 fins a Batxillerat, per sensibilitzar i proporcionar coneixement sobre la diversitat de persones que conformen la nostra societat entenent que la diferència sempre és una gran font de valor.

La proposta l’organitza la Fundació Collserola conjuntament amb la Fundació Bellaire, la Fundació Els Xiprers i la Fundació Institut de Psicologia.

Si feu clic aquí podreu descarregar el programa d’activitats de la Setmana de la Diversitat d’aquest curs.