26 abril — 2021
Celebrem Sant Jordi a l’escola
#CreantEscolaCultura i valorsInfantilPrimàriaSecundària

Divendres passat, a l’escola, vam celebrar Sant Jordi amb diferents propostes per a totes les etapes educatives.

Enguany,a més de la celebració dels Jocs Florals de 1r de Primària fins a 4t de Secundària, destaquem la celebració de la Diada de les Arts Plàstiques d’Infantil i Primària i les activitats compartides, presencialment o virtualment, entre alumnes de diferents edats. En aquest enllaç trobareu el programa d’activitats de Sant Jordi 2021.

Vau veure que ben decorada va quedar l’entrada de l’escola? Podeu veure un resum de la jornada als nostres canals de Twitter i Instagram on hem anat publicant les diferents activitats que es realitzen a l’escola, amb l’etiqueta #SantJordialEscola i l’àlbum de les imatges de la jornada a Facebook.

Per altra banda, amb motiu del dia del llibre, us compartim la proposta de l’Associació Llegir en Català amb recomanacions de llibres per a Primària i Secundària amb algunes novetats de Sant Jordi per a adults. Recordeu que al web de la Fundació Collserola, també podeu trobar les recomanacions de llibres fetes des de les biblioteques de les nostres escoles.