13 setembre — 2021
Comencem el nou curs!
#CreantEscolaInfantilPrimàriaSecundària

Avui, primer dia del nou 21-22, donem la benvinguda al nostre alumnat, professorat i famílies amb molta il·lusió.

Aquest matí l’alumnat d’Infantil a Secundària ha anat arribant per començar un curs que, de ben segur, estarà ple d’històries, experiències i reptes compartits amb professorat i famílies.

A més a més, enguany, l’escola estrena noves aules a Primària. Tot plegat per continuar desplegant la nostra proposta de Projecte Educatiu.

Per la seva banda, a la Primària ha rebut avui la nova Agenda Escolar, dedicada a “Els descobriments científics”, realitzada pels Departaments de Ciències Naturals, de Cultura i de Comunicació de la Fundació Collserola.

Com bé deia la Lutxi Almodóvar, Directora General de la Fundació Collserola, divendres passat, “seguim amb tota una sèrie de restriccions, si bé tot apunta que podrem gaudir de més flexibilitat que el curs passat. Des de la Fundació i les seves escoles estarem atents per implementar les mesures necessàries en tot moment.”

Lutxi Almodóvar, ho deia en una carta adreçada a les famílies on també va recordar que “famílies i escola compartim un projecte educatiu en què la nostra implicació i relació són la millor garantia perquè tingui èxit.”

La Directora General també destacava que “són molts els reptes que tenim com a institució educativa i els volem abordar amb criteri i accions concretes, de la mà del nostre alumnat i les seves famílies.”

Molt bon curs a tothom!