02 novembre — 2021
Comencem les competicions del Club d’Esport
#CreantEscolaCultura i valorsPrimàriaSecundària

Aquest mes d’octubre, els equips de les Activitats Extraescolars del Club d’Esport han començat les competicions esportives escolars.

Tres dels equips de Voleibol, Futbol 7 i d’Hanbol aleví han iniciat les competicions esportives. També estem molt contents d’anunciar que s’ha estrenat l’equip de Futbol 7 femení benjamí i el debut ha acabat amb victòria. El cap de setmana del 6 de novembre s’inicien la resta de competicions de Bàsquet, Voleibol aleví i Handbol benjamí.

Des de l’escola i la Fundació Cim d’Estela, entitat organitzadora de les Activitats Extraescolars, creiem que la competició és un element molt positiu per al desenvolupament personal del nostre alumnat.

Tenim per davant una temporada plena d’emocions que esperem que estigui plena de bons resultats i, sobretot, de molt bons records!