29 juny — 2021
Comiat de 4t de Secundària
#CreantEscolaCultura i valorsSecundària

Hem acabat el curs i per a l’alumnat de 4t de Secundària també s’acaba una etapa molt important a l’escola. La majoria dels nois i noies tornaran a coincidir al Batxillerat a l’escola Frederic Mistral-Tècnic Eulàlia, però no hem volgut deixar de celebrar el tancament d’aquesta etapa amb un acte de cloenda.

Durant l’acte ha intervingut el Santi, Coordinador de 2n Cicle de Secundària, que ha recordat, entre d’altres, els bons moments viscuts des de P3 fins a 4t de Secundària. El Roberto, Cap d’Estudis de Secundària i també tutor de 4t, ha parlat en nom de tot el professorat que voldria ser també present a l’acte de comiat. La Cristina i la Georgina, tutores també de 4t els han animat a descobrir i seguir el seu camí.

Al seu torn, nois i noies representants de tot l’alumnat han tingut també paraules d’agraïment per l’acompanyament constant del professorat i han recordat anècdotes divertides de tots aquests anys.

Finalment, la Pat, Directora de l’escola, els ha destacat com una gran promoció i compartint que en guardarà molt bon record, ja que els últims quatre anys de Secundària han coincidit amb la seva arribada al càrrec. Per acabar l’acte, un grup de nois i noies han amenitzat la trobada amb un concert molt emotiu que ha fet cantar i ballar a alumnat i professorat. En el fil de Twitter i el destacat d’Instagram podeu trobar més imatges de l’acte de cloenda.

A més de l’acte institucional, el tancament de 4t també s’ha fet a través de dues activitats més. Per una banda, la cerimònia de celebració The End Awards en el marc de les activitats de la Festa d’Escola. Ha estat un moment molt emocionant durant el qual s’han pogut veure els films rodats íntegrament en anglès que ha estat treballant l’alumnat de 4t. Per l’altra, l’esperat viatge de final de curs, aquest cop a Andorra, que els ha permès gaudir tant de la cultura com del lleure en un entorn de natura inigualable.