20 maig — 2022
Consell de l’alumnat del curs 21-22
#CreantEscolaCultura i valorsInfantilInnovacióPrimàriaSecundària

Aquesta setmana hem celebrat el Consell de l’Alumnat amb representants de tots els cursos des de 1r de Primària a 4t de Secundària. El Consell d’Alumnes es reuneix dos cops durant el curs, normalment al principi i al final, i és una eina per recollir la mirada de l’escola dels nens i les nenes per part de la Direcció d’Escola i de la Direcció Pedagògica i General de la Fundació Collserola.

Durant la sessió han parlat de convivència a l’escola i cada representant ha exposat un recull de coses positives i negatives que han detectat al llarg del curs. Des dels més petits als més grans han parlat de les activitats que es realitzen a l’escola, de sortides, de logística, dels espais, dels tallers… entre moltes d’altres coses!

Des de l’escola, recollim tot allò que diuen i mirem les propostes que ens han fet i que podem aplicar a l’hora de planificar el curs vinent. Al setembre ens tornarem a trobar per fer un retorn al Consell de l’alumnat de tot allò que ens han proposat.