29 març — 2022
Convivències a Les Vinyes amb 6è de Primària
#CreantEscolaCultura i valorsPrimària

Aquesta setmana ha estat el torn de les convivències a Les Vinyes dels nens i les nenes de 6è de Primària!

Han estat uns dies plens d’emocions on han pogut compartir activitats i natura amb tots els companys i companyes i el professorat. Entre altres activitats, han anat al Museu de Manresa on han fet un joc de rol per conèixer els gremis d’artesans a l’Edat Mitjana.

També han fet d’apicultors i han observat una abella reina i com viuen les abelles dins del rusc i, per acabar, també han fet un taller d’espelmes amb cera i un bàlsam labial d’abelles.

Finalment, no ha faltat l’excursió  a l’ermita de Santa Maria d’Avià on han pintat una aquarel·la del racó que més els ha agradat que data del segle XII. Que bé que s’ho han passat aquests dies!