16 febrer — 2021
“Croeso! Live English in Llandudno”, accèssit als John McDowell Awards de l’APAC
#CreantEscolaPlurilingüismePrimària

Croeso! Live English in Llandudno, el nostre projecte d’estada a Gal·les (Croeso vol dir benvinguts en gal·lès), estrenat el curs passat, ha rebut un accèssit en la categoria C de la darrera edició dels John McDowell Awards de l’APAC (Associació de Professorat d’Anglès de Catalunya).

El curs passat, proposàvem, a les famílies de 6è i 1r de Secundària de l’escola, una estada d’una setmana a Gal·les per a alumnes d’aquests dos nivells. L’esclat de la pandèmia va interrompre la proposta just quan només hi havia anat l’alumnat de 6è de Primària.

L’objectiu principal del projecte era donar a l’alumnat un espai on poder comunicar-se en anglès en escenaris i situacions reals. Volíem que compartissin experiències educatives i interpersonals entre ells i elles i amb professorat d’anglès durant una estada al Trinity Language Center de Llandudno, a uns 50 km de Liverpool.

No us perdeu el vídeo on professorat d’Anglès i alumnes participants ens presenten la seva experiència.