27 octubre — 2021
De convivències a Les Vinyes amb 4t de Primària
Sense categoria

La setmana passada els nens i nenes de 4t van marxar de convivències  a Les Vinyes de Vilamarí, una bona oportunitat per conèixer els nous companys i companyes de classe.

Van sortir el passat dilluns cap al Parc de l’Agulla de Manresa. També van visitar el Santuari de Queralt per tenir unes bones vistes de tot el Berguedà!

Un cop a la casa de Les Vinyes van fer moltes activitats, entre les quals, la descoberta de l’univers de la mà del Carles, un astrònom que coneix molt bé el cel. Van fer diversos tallers amb els quals van aprendre un munt de coses, com situar el Sistema Solar de l’entorn de la casa de colònies, els noms dels planetes i també van entrar en un planetari molt especial on van poder veure les constel·lacions. Això sí, l’activitat estrella va ser la creació de coets que també van fer volar.

Durant la setmana també van organitzar unes olimpíades, van fer jocs d’orientació, excursions i van gaudir de la construcció de cabanes a Les Vinyes.

Trobareu més fotos a l’àlbum de Facebook.