31 gener — 2022
Dia Escolar de la No-violència i la Pau
#CreantEscolaCultura i valorsInfantilPrimàriaSecundària

Per commemorar el Dia Escolar de la No-violència i la Pau (DENIP) que se celebra el 30 de gener, durant els últims dies a l’escola hem realitzat un seguit d’activitats per treballar-ho.

A Primària, els nens i les nenes de Cicle Inicial han fet activitats de convivència i valors i des de la biblioteca s’ha explicat un conte per aprofundir en el tema. L’alumnat de Primer de Primària han fet una activitat sobre els gargots i a Segon han llegit també el conte “El paradís de les tortugues sense closca”, de Mercè Saurina.

Al seu torn, l’alumnat de Cicle Mitjà de Primària han treballat la figura de Gandhi mitjançant la visualització d’uns vídeos i un joc de preguntes que han de respondre buscant informació amb els iPads A més a més, han guarnit la magnòlia de l’entrada de l’escola amb el lema en fusta “Hola PAU!” i han guarnit el hall de la coordinació amb cartells més petits també amb lemes per la Pau.

Al Tot Avenç hi trobareu més fotografies de les activitats que he fet i l’editorial que comença així: “Saps què? El dia 30 de gener se celebra el dia internacional de la Pau. No t’ho creuràs, però és una celebració en l’àmbit mundial. Sembla que no sabem com fer-ho això de fer Pau”. No us ho perdeu!