23 novembre — 2022
Estrenem l’Espai Famílies
#CreantEscolaCultura i valorsInfantil

Aquest mes de novembre hem inaugurat l’Espai Famílies, una proposta de la Fundació Collserola que vol ser un espai per compartir, amb les famílies d’Educació Infantil de l’escola, activitats, eines i estratègies que, des del diàleg, la reflexió conjunta i la manipulació, i amb l’acompanyament d’una persona experta.

Amb aquesta iniciativa volem, per una banda, donar recursos i habilitats per a l’educació dels fills i filles i, per l’altra, crear espais de trobada per compartir experiències, divertir-nos, potenciar la comunicació i tractar temes o situacions d’actualitat.

Hem organitzat sis propostes al llarg del curs, dues per trimestre. La primera sessió ha estat la xerrada-col·loqui d’aquest passat dilluns, “Educar des del respecte”, a càrrec de la Mercè Valls, mestra i directora d’Educació Infantil.