18 març — 2022
Iniciació a la impressió 3D a 6è de Primària
#CreantEscolaInnovacióPrimària

Aquesta setmana els nois i noies de 6è de Primària han vist com funciona una impressora 3D i n’han conegut algunes de les aplicacions. A partir d’aquesta introducció podran fer servir els coneixements adquirits per incorporar-los a una activitat transversal que treballa Europa a l’Espai Kosmos, un projecte multidisciplinari sobre 3 ciutats que ha combinat medi social, matemàtiques, informàtica i llengua anglesa.

Pel que fa a l’aplicació en impressió 3D a l’àrea d’informàtica, cada grup ha d’escollir un edifici d’una ciutat per fer-ne una silueta amb el programa de disseny 3D Tinkercad. Així crearan un Skyline de 3 ciutats entre tots i totes. Per fer l’edifici, han de convertir-lo en silueta i les diferents parts, en figures geomètriques que donin la forma final per tenir el contorn de l’edifici.