14 novembre — 2022
Les convivències de 3r de Primària a Les Vinyes
#CreantEscolaCultura i valorsPrimàriaSense categoria

La setmana passada els nens i nenes de 3r de Primària van anar de convivències a Les Vinyes de Vilamarí. El fil conductor de les activitats d’aquest curs ha estat la Patum de Berga.

Durant aquests dies han fet tallers de màscares i danses. Van venir en Joan Carles i en Tito, dos experts patumaires, que formen part de l’organització de la Patum i els van ensenyar les danses tradicionals d’aquesta festa. S’ho van passar d’allò més bé ballant i fent la seva pròpia Patum a Les Vinyes!

També van anar al Gorg on hi ha una riera i un salt d’aigua molt bonic. I també van gaudir molt jugant i construint les famoses cabanes al bosc de Les Vinyes.

Com a cirereta, el divendres van anar a visitar els carrers on se celebra la Patum, al Museu els van explicar que és una festa tan especial que fa uns anys es va declarar Patrimoni Immaterial de la Humanitat. Finalment, al carrer Major van veure rajoles amb els personatges d’aquesta festa i els vam dibuixar.

Aquí us deixem un àlbum de fotos de Facebook.