08 setembre — 2023
Les cuines del món, l’agenda d’aquest nou curs 2023/24
#CreantEscolaCuinaCultura i valorsPrimària

Aquesta setmana hem començat l’escola i, com sempre, hem entregat a l’alumnat de Primària la nova Agenda 2023/24. Enguany, els proposem un viatge per descobrir la diversitat del món a través de la gastronomia.

Al llarg de les diferents setmanes, ens hem imaginat un petit viatge, pels diferents continents, amb petites parades per descobrir aliments destacats d’alguns dels països.

No hem pretès fer un recorregut complet i exhaustiu però sí una petita pinzellada que permet, al llarg dels tres trimestres, treure el nas (o en aquest cas la boca) per Àsia, Oceania, Àfrica, Amèrica i Europa.

Els continguts de l’agenda, així com el seu disseny, són fruit de la col·laboració entre el Departament d’Educació Visual i Plàstica i el Departament de Comunicació de la Fundació Collserola.

A més de la part més divulgativa, l’Agenda és una eina que ens permet treballar, amb l’alumnat de Cicle Mitjà i Cicle Superior, l’organització del temps i de les tasques.