08 novembre — 2021
Obertes les inscripcions per a la V Marxa AnARIanant
#CreantEscolaCultura i valors

Després de l’aturada del curs passat degut a la pandèmia, l’escola Frederic Mistral-Tècnic Eulàlia i la Fundació Collserola tornen a col·laborar amb la Marxa Solidària AnARIanant. Es tracta d’una iniciativa d’un grup de famílies per recaptar fons a favor de la lluita contra la leucèmia.

Us animem a participar-hi i a gaudir d’una jornada d’esport i natura en família, apta per a totes les edats i sense cap dificultat tècnica, amb una finalitat solidària. La Marxa tindrà lloc el proper dissabte 20 de novembre a partir de les 10h.

Com en edicions anteriors, caminarem junts des de l’edifici de Tibidabo de l’escola Frederic Mistral-Tècnic Eulàlia (Carrer Lluís Muntadas, 5-7) fins al de Sarrià per la muntanya de Collserola: un passeig planer i agradable per la Carretera de les Aigües.

La inscripció a la marxa és de 10€ pels majors de 12 anys i 5€ per a la resta. Podeu fer-la en aquest enllaç. També ho podreu fer presencialment el mateix dia de la marxa. Més informació.

L’import recaptat es donarà íntegrament al Projecte ARI Per la Recerca i Trasplantaments de l’Hospital Clínic, una iniciativa que recapta fons per a la teràpia CART a Espanya, un tipus d’immunoteràpia innovadora capaç d’eliminar la leucèmia limfoblàstica aguda, que afecta, sobretot, els infants.

Us animem a compartir-ho entre amics i familiars i us hi esperem!