11 novembre — 2022
Obertes les inscripcions per a la VI Marxa AnARIanant
#CreantEscolaCultura i valorsInfantilPrimàriaSecundària

Un curs més, i ja en van sis, la Fundació Collserola i l’escola Frederic Mistral-Tècnic Eulàlia tornem a col·laborar amb la Marxa Solidària AnARIanant, la iniciativa d’un grup de famílies per recaptar fons a favor de la lluita contra la leucèmia.

Us animem a participar-hi i a gaudir d’una jornada d’esport i natura en família, apta per a totes les edats i sense cap dificultat tècnica, amb una finalitat solidària. La Marxa tindrà lloc el proper dissabte 26 de novembre a partir de les 10h.

Com en edicions anteriors, caminarem junts des de l’edifici de Tibidabo de l’escola (Carrer Lluís Muntadas, 5-7) fins al de Sarrià per la muntanya de Collserola: un passeig planer i agradable per la Carretera de les Aigües. Enguany, com a novetat, l’alumnat més petit podrà realitzar el recorregut tot seguint un joc de pistes preparat des del Departament d’Educació Física de l’escola.

Recorregut de la VI Marxa anARIanant

La inscripció a la marxa és de 10€ per als més grans de 12 anys i 5€ per a la resta. Podeu fer-la en aquest enllaç. També ho podreu fer presencialment el mateix dia de la marxa.

L’import recaptat es donarà íntegrament al Projecte ARI Per la Recerca i Trasplantaments de l’Hospital Clínic, una iniciativa que recapta fons per a la teràpia CART a Espanya, un tipus d’immunoteràpia innovadora capaç d’eliminar la leucèmia limfoblàstica aguda, que afecta, sobretot, els infants, així com altres tipus de cèl·lules tumorals.

La proposta de la Marxa solidària anARIanant va néixer l’any 2016 d’un grup de famílies de l’escola Frederic Mistral-Tècnic Eulàlia com a homenatge a l’empenta d’una alumna de l’escola que va ajudar a impulsar aquest projecte de recerca.

Us animem a compartir-ho entre amics i familiars i us hi esperem!