20 desembre — 2023
Omplim l’Hospital de la Vall d’Hebron de somriures i desitjos
#CreantEscolaBatxilleratCultura i valorsInfantil

Aquest curs, l’escola ha tornat a col·laborar amb l’Hospital Pediàtric de la Vall d’Hebron. Enguany ho hem fet a través del concurs “Somric amb tu”, per a alumnes del Batxillerat Artístic, als quals es va convidar a idear les decoracions d’aquest curs. La proposta guanyadora va ser “Volant entre la neu” de tres alumnes de 1r.

Coincidint amb la celebració del Dia dels Drets Humans, alumnes d’Educació Infantil i Primària vam elaborar les nostres decoracions fetes a mà: papallones de colors i boles de neu per formar mòbils per guarnir el Servei d’Oncologia i Hematologia Pediàtrica.

Aquest passat divendres 16 de desembre, representants d’alumnes i mestres de la Fundació Collserola van fer l’entrega oficial de les decoracions a l’Hospital de la Vall d’Hebron.