25 novembre — 2021
Participem en el Pla de Dinamització Educativa de Sant Cugat
#CreantEscolaPrimàriaSostenibilitat

La setmana passada les nenes i els nens de 1r de Primària van fer una sortida organitzada pel Pla de Dinamització Educativa de l’Ajuntament de Sant Cugat del Vallès. L’activitat, que porta per títol “Visitem els parcs”, pretén fer veure que tot i viure en una ciutat, es pot arribar a un equilibri entre espai urbà i espai natural.

La visita va anar de la mà de l’experiència sensorial i la participació activa. Un educador del Museu d’Història de Sant Cugat va motivar els infants fent una passejada per l’entorn més proper. Van copsar una gran diversitat d’espècies al voltant i van entendre que sense natura no podríem viure, ja que ens proporciona oxigen, aliment i benestar. A més, la natura pot arribar a ser un espectacle per als sentits en diverses estacions de l’any.