25 febrer — 2022
Per Carnaval tot s’hi val!
#CreantEscolaCultura i valorsInfantilPrimàriaSecundària

Per Carnaval tot s’hi val! I aquest curs l’hem celebrat, amb la ciència com a fil conductor, amb les propostes de bromades del Rei Carnestoltes. Ah, i tampoc no ha faltat la truita de botifarra d’ou per dijous gras!

A Educació infantil, els petits de la casa han fet tallers de Carnaval. Amb materials reciclats han fet una muga per anar a cantar al Rei Carnestoltes i també han pogut fer-se braçalets i medalles.

L’alumnat de Cicle Inicial ha fet el tradicional ball de gitanes i també dansa moderna. El mateix divendres han fet tallers de Carnaval amb l’objectiu de guarnir passadissos i també un taller de dansa per fer una coreografia senzilla per la rua de la tarda.

Al seu torn, els nens i les nenes de Cicle Mitjà han fet tallers de mandales de colors per guarnir, l’escola i també un taller de dansa.

A Cicle Superior de Primària han començat la jornada fent una desfilada a les diferents classes amb les disfresses, han continuat amb un taller de coreografies per mostrar-la a la tarda a la resta de companys i companyes. A més a més, durant el dia també han parlat sobre la tradició del Carnaval.

A Secundària no s’han estat de celebrar-ho i també han berenat truita i pa amb tomàquet per dijous gras i divendres han fet un esmorzar amb coca i xocolata i un concurs de disfresses dins de la mateixa classe.

A la tarda de divendres, l’alumnat dels diferents cicles s’ha reunit al pati per seguir el pregó del Rei Carnestoltes i gaudir de les danses assajades i del berenar amb coca i xocolata.

Quina gran setmana de Carnaval! No us perdeu l’àlbum de fotos a Facebook i l’especial del Tot Avenç.