17 març — 2022
Recollida de material per Ucraïna
#CreantEscolaCultura i valorsInfantilPrimàriaSecundària

Aquesta setmana, i arran de la iniciativa de dues famílies d’escola, hem recollit material per fer-lo arribar a la població civil afectada pel conflicte a Ucraïna.

Principalment, s’ha recollit material d’abric com mantes, sacs de dormir, llanternes, màrfegues, mantes tèrmiques i barrets pel fred. A la nostra recollida s’hi ha afegit una donació de material hospitalari i medicaments pediàtrics gestionat per la Fundació Collserola.

Les famílies organitzadores de la iniciativa sortiran aquest divendres en direcció a Chop, un dels passos fronterers entre Ucraïna i Hongria, des d’on es preveu que aquests pròxims dies travessin un gran nombre de ciutadans que busquen refugi a Europa, per portar personalment tot el material recollit.

Des de l’AFA i l’escola volem agrair la participació de les famílies i el professorat per aportar material que es necessita a Ucraïna en aquests moments difícils.

Si voleu conèixer les iniciatives santcugatenques d’ajuda que s’estan portant a terme podeu llegir els articles del Tot Sant Cugat i del Cugat.cat.