26 abril — 2022
Tanquem les Reflexions a l’escola amb Fina Birulés
#CreantEscolaCultura i valors

Aquest dilluns hem tancat el XII cicle de conferències Reflexions a l’escola amb la filòsofa Fina Birulés, com a conferenciant, i el periodista Lluís Amiguet, com a moderador, per parlar de “Llibertat, món comú i diferència”.

Fina Birulés és professora de Filosofia Contemporània de la Universitat de Barcelona (1979- 2020) i investigadora del Seminari Filosofia i Gènere-ADHUC.

Amb l’ajut de les reflexions de Hannah Arendt i d’algunes pensadores feministes contemporànies, Birulés ha sobre la igualtat, que té a veure amb el nostre estatut de ciutadans. Però com el feminisme i el racisme ens recorden, la llibertat política és només la condició prèvia per a la igualtat.

La conferència ha tingut lloc de forma presencial a l’auditori de l’escola Frederic Mistral-Tècnic Eulàlia i també s’ha pogut seguir en línia des del canal de YouTube de la Fundació Collserola.

A continuació us deixem la conferència completa:

Si us heu perdut alguna de les conferències del cicle o voleu tornar-les a veure, podeu fer-ho al canal de YouTube de la Fundació Collserola.