04 juliol — 2022
Tanquem l’intercanvi lingüístic i cultural de 4t de Secundària
#CreantEscolaPlurilingüismeSecundària

Aquests darrers dies de juny, ha continuat l’intercanvi lingüístic i cultural del grup d’alumnes de 4t de Secundària d’alemany amb el Gymnasium Herzogenaurach, un institut d’aquesta ciutat alemanya a prop de Nuremberg, a la regió de Baviera.

En aquesta ocasió, han estat els i les nostres alumnes, de les tres escoles de la Fundació Collserola, els que han marxat a Alemanya. Durant set dies, han conviscut amb els seus companys i companyes de Herzogenaurach, han assistit a algunes classes al seu institut i han pogut fer activitats culturals diverses.

Els i les alumnes de l’escola Avenç, de l’escola Ramon Fuster i de l’escola han visitat Nuremberg i Bamberg, ciutat patrimoni de la Unesco, i en una sortida conjunta amb els seus companys i companyes alemanys, Würzburg i Pottenstein i la seva Teufelshole (Cova del Diable).

L’estada s’ha tancat amb una recepció amb l’alcalde de Herzogenaurach, Sr. German Hacker, al saló de plens de l’ajuntament i un dinar de germanor per acomiadar l’estada.

Una gran manera, ben internacional i plurilingüe, d’acabar el curs!