16 maig — 2022
Teatre, titelles i màgia a 2n de Primària
#CreantEscolaCultura i valorsPrimària

La setmana passada les nenes i els nens de 2n de Primària van anar d’excursió a la masia de Can Falguera a Palau-Solità i Plegamans. Allí els esperava la Teia Moner, per mostrar-los el seu museu taller de titelles.

Segons els experts, Teia Moner és un referent en el teatre de titelles a Catalunya. Una artista que es distingeix per la innovació i el rigor professional que marca el seu projecte artístic. Utilitza diferents codis de comunicació per trobar noves estètiques creant una obra rica i diversa.

Els i les alumnes de 2n de Primària estan treballant una ABP (aprenentatge basat en problemes) que porta per títol “Llums i ombres” i a Can Falguera han pogut veure un espectacle d’ombres i conèixer algunes tècniques de la mà de la Teia. Han après moltíssim!