30 setembre — 2021
Torna el TOT Avenç!
#CreantEscolaCultura i valorsInfantilPrimàriaSecundària

Ja hem començat el nou curs i el Tot Avenç també s’engega! Aquest ja és el 3r curs complet que iniciem aquest projecte a l’escola. Ha estat un projecte canviant, que ha anat evolucionant i creixent any rere any.

Durant la primera reunió d’aquest curs de l’equip promotor del TOT Avenç va fer un balanç dels passats cursos amb els aspectes positius i els aspectes a millorar. Tot suma a l’hora de tirar endavant el projecte!

Amb tota la informació recollida, de cara a aquest nou curs es plantegen una sèrie d’objectius, entre els quals destaquen potenciar els projectes transversals i la participació tant de l’alumnat com de les famílies d’escola.

L’equip del TOT Avenç ha engegat aquesta nova temporada amb moltes ganes de poder fer créixer més i més aquest fantàstic projecte d’escola. El divendres 1 d’octubre farem la primera actualització amb noves notícies!