07 June - 2024
Una Festa d’Escola per sucar-hi pa!

Aquest passat dissabte 1 de juny, a l’escola, hem celebrat la Festa d’Escola!

A més de visitar les diferents exposicions de la feina fet al llarg d’aquest curs a l’escola i de participar en els diferents tallers, van tenir lloc diferents actuacions del nostre alumnat per a les famílies poguessin compartir.

A Educació Infantil, van presentat l’espectacle “Les cuines del món”; a Cicle Inicial, les ja tradicionals cantates: “Volem pa amb oli” els de 1r i “El viatge de la tortuga” els de 2n; 3r i 4t de Primària van presentar una “Samfaina de danses; 5è inaugurava el matí amb la Cantata “El naufragi”, 6è tancava les actuacions a la Pista Central amb “Vermuteja” i 1r de Secundària les de l’auditori amb la proposta “Tapes musicals”.

Fou també, un dia especial per a la gent de la nostra revista digital Tot Avenç ja que celebraven el 5è aniversari amb un programa en directe de ràdio que, al llarg de tot el matí, va fer el seguiment de la Festa.

Un gran matí en què tothom va gaudir d’aquesta trobada a l’escola de tots els que formem part de la comunitat educativa.

Moltes gràcies, un curs més, a totes les persones que la fan possible: alumnes, mestres, famílies, monitors i monitores de la Fundació Cim d’Estela i personal de cuina i de neteja.