02 novembre — 2022
Visita a Foto Colectania per elaborar fotollibres
#CreantEscolaCultura i valorsPrimària

La setmana passada, l’alumnat de 6è de Primària ha anat a Fundació Foto Colectania per aprofundir en el treball de fotografia que han començat a la classe d’Educació Visual i Plàstica.

Els nens i nenes han compartit mirades amb l’equip educatiu d’aquesta fundació per crear els seus fotollibres que aniran elaborant al llarg del curs. Han agafat molt bones idees i ben segur que aviat podrem veure’n els resultats!

Des del curs 2016-2017 la Fundació Collserola té un conveni de col·laboració amb aquesta entitat per realitzar programes que prenguin com a eix el pensament al voltant de la imatge i la fotografia, potenciant-ne la capacitat comunicativa i la idoneïtat per generar pensament crític. Fruit d’aquesta col·laboració són les diferents activitats específiques destinades al professorat, l’alumnat i les famílies de la Fundació Collserola. Alhora, famílies i professorat disposen d’un carnet digital que dóna accés gratuït a les seves exposicions.