11 octubre — 2022
Visita a la Biblioteca Gabriel Ferrater
#CreantEscolaCultura i valorsPrimària

Els nens i les nenes de 1r de Primària han anat, tot passejant, a la Biblioteca Gabriel Ferrater de Sant Cugat del Vallès. Aquesta activitat l’organitza el Pla de Dinamització Educativa de l’Ajuntament de Sant Cugat del Vallès.

La visita a la biblioteca pretén ser un instrument per ensenyar als més petits què els ofereix la biblioteca i que aprenguin a moure’s per l’espai infantil. S’ha realitzat una presentació de la biblioteca, amb la participació activa dels infants, tot ensenyant-los els diferents espais que tenen destinats.

Allà han pogut observar la diversitat de llibres, històries, temes, formats… que hi ha, per fomentar la idea que a la biblioteca s’hi poden trobar multitud de lectures. També s’ha explicat un conte i per acabar se’ls ha convidat a mirar lliurement els llibres que més els han agradat.