09 desembre — 2021
Xerrades sobre Ciutadania Digital
#CreantEscolaCultura i valorsInnovacióPrimàriaSecundària

Entre el novembre i el desembre, el David Hispano, mestre de l’escola i Responsable de Cultura Digital de la Fundació Collserola ha impartit unes presentacions per a l’alumnat de Cicle Mitjà, Cicle Superior de Primària i 1r de Secundària sobre Ciutadania Digital.

Separats per cursos, els nens i nenes des de 4t fins a 6è de Primària han assistit a la xerrada “Internet, Xarxes i responsabilitat” on els han parlat sobre els avantatges i inconvenients de les noves tecnologies, de les xarxes socials i del seu ús i abús. El David els ha explicat els drets dels infants i els ha presentat algunes dades i experiències que els han fet reflexionar sobre la responsabilitat que tenen al voltant dels continguts digitals que generen.

Al seu torn, l’alumnat de 1r de Secundària ha assistit a la xerrada “Nadius, boomers i el Jo digital. Han reflexionat sobre fins a quin punt són nadius digitals i sobre la responsabilitat que tenen sobre els continguts que publiquen a Internet, ja que la identitat digital és el rastre que cada usuari deixa a la xarxa a conseqüència de la comunicació i la interrelació amb altres usuaris o amb la generació de continguts.