03 febrer — 2022
XII Edició del Cicle de conferències Reflexions a l’escola
#CreantEscolaBatxilleratCultura i valors

Aquest mes de febrer comencem una nova edició de les Reflexions a l’escola, el cicle de conferències de la Fundació Collserola per a l’anàlisi i la reflexió de temes relacionats amb l’educació i la societat.

En aquesta ocasió parlem sobre la llibertat. Però, ¿de què parlem, quan parlem de llibertat, avui? Amb aquest nou cicle de conferències parlarem amb Josep Lluís Martí, Esther Vera i Fina Birulés sobre si la idea de llibertat, sempre imprecisa per la seva complexitat i disparitat de significacions, pot donar-nos arguments per forjar una vida comuna basada en la justícia, l’equitat i el respecte mutu.

La XII Edició de les #ReflexionsEscola tindrà lloc entre el 14 de febrer i el 25 d’abril i constarà de tres conferències, la primera d’elles en línia, en directe, pel nostre canal de Youtube, moderades pel periodista Lluís Amiguet.

De totes les ponències també se’n farà una sessió, també en línia i en horari lectiu, per a l’alumnat de Batxillerat de la Fundació Collserola.

Per a més informació i inscripcions consulteu el web de les Reflexions a l’escola.